Oct. 09, 2012

Datum:2012-10-09 Klockan:15:26:04

Hej! Kom nyss hem, varit och hämtat sonen på dagis. Så skönt att ha han hemma igen, saknat han sen jag lämnade han i morse. Puss på mammas prins<3

Idag i skolan har jag klipp gradering och permanent rullning.
Blev super nöjd med klippningen, bara något litet hörn jag missade men min lärare sa att det var jätte bra:)
Permanentrullningen tycker jag ännu är svårt även om jag gjort det många gånger, men bara att träna mera för efter lovet ska vi ha våran första permanentkund :)

Lägger upp en bild på gradering, kortare i nacken än resten av håret: tycker det är det svåraste klipp sättet, men fick till det bra. Tyvärr ingen bild på det jag klippte.

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback