2011-10-29

Datum:2011-10-29 Klockan:14:57:12

Hellu bloggen!
Nu var de ett tag sen jag skrev, o ser att folk ännu tittar in här fast jag är dålig på att skriva!

I Torsdags kom jag o Matheus tillbaka till ön efter 4 underbara dagar i Örebro hos älsklingen, han var nere förra helgen så åkte med han hem på söndagen.
Vi har, varit på ikea o kollat på saker, henke handlade hem lite till sig.
Klipp o färgat hans hår o haft massa mys.
Träffade även Lykke på dagarna när älsklingen jobbade, så de har varit skojj! :)
kändes skit jobbigt att åka ifrån han, men vi ses snart igen som tur är ♥

Skolan rullar på som vanligt, o de går riktigt bra.
Nu eftre lovet ska vi börja klippa på våra dockor vi fått, så de ska bli kul.

Matheus växer o växer, min lilla prins.
O idag redan 17 månader, tiden går så fort :)


Igår fyllde Rozsika 18 år så ikväll ska vi ut o fira henne, efter som jag inte kunde va med igår.
Så de ska bli skitkul, va länge sen jag festa sist så ska bli skönt att få släppa loss lite ;)
Så matheus åker ut tiill sin mommo o moffa idag, dom ska hämta han nu vid fem tiden.
Så ska passa på o mysa o busa med han riktigt mycket innan, länge sen jag lämnade bort han nu så de känns lite jobbigt faktiskt, men vet att han triv där ute så :)


Så när dom hämtat han ska jag in i duschen o sen bort till svärmor lite snabbt sen bort till rozsika för vi ska fixa oss tillsammans, sen får vi se vad som händer innan utgången ;)



Nu ska jag välja kläder till kvällen, ha de bra! Puss¨

ps: I love you ♥♥


/Mammalicious

RSS 2.0