6 oktober

Datum:2012-10-06 Klockan:08:25:40

Hejsan bloggen! Va ett bra tag sen sist, men har verkligen inte tänkt på bloggen alls, haft fullt upp med annat!

Sist jag skrev hade jag sommarlov, det är dock över nu, nu är det fullt upp i skolan, nu i veckan hade vi färg modeller, och rozsika ställde upp. Färgade hennes hår rött vilket blev super snyggt!
Och nästa v ska vi ha våra första kunder som vi frågat själv, v Eftr. Lovet drar det igång med kunder på riktigt. Ska bli spännande, men lite läskigt.
Jag kan ju klippa och färga men ändå lite skrajj, men ändå sjukt kul!

Har varit uppe vid Henke två helgar själv sen jag skrev sist, och han har varit nere typ två gånger sen dess.
Jag och Matheus åker till han den 19de och han åker med ner den 26e, eftersom jag har lov v 43 kan man passa på att åka till han :)
Vi firade även 15 månader nu den 3 oktober, så vi håller ännu ihop trots distans.

Lykke har även varit på gotland så hat umgåtts med henne, kommer även nu i helgen som kommer. Ska vi också ses, och då ska Matheus till sin pappa som han inte varit hos på 2 v och mer blir det eftersom det är ett tag till nästa helg.

Mamma och Miranda har även fyllt år sen sist jag skrev, den 12 september. Så vi har firar dom :)

Och glömde ju helt bort, haha har skaffat iPhone 4/s sen sist haha ^^ stört nöjd. Medan min kära pojkvän skaffat 5an, men han är som han är, därför jag älskar han! <3

Nej nu ska jag fixa lite frukost till mig och Matheus:) puss hej!

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback