Måndag

Datum:2011-05-09 Klockan:09:07:59

Nu har det varit fullt upp länge, full fart hela veckan, så nu kommer det nog lugna ner sig :)
Men nu är det ny vecka ny dag så får se vad den här veckan har att erbjuda!

Jag hoppas att värmen från igår håller i sig idag, för då kan jag ha på mig mina nya shorts :P
Men iaf, är det så varmt idag så blir det en ute dag, ska gå o gunga med Matheus sen tänkte jag, sen en promenad om Mikaela orkar när hon kommer från skolan :)

Måste även lämna in ansökan om skolan idag, ska ju börja frisör på guteskolan om jag nu kommer in, hoppas det iaf. Tolv platser o det lägsta poängen låg på 165 o jag har ju 195 poäng så med lite tur så kommer jag in :D
Gick ju hotell & restaurang förut, själva ämnenna var helt okej, men linjen passade inte mig alls, har ju alltid jobbat någor som har med restaurang att göra så, men linjen fick mig att inte tycka om det längre...

SKa även lämna in dagis ansökan idag, båda är ett måste idag!!!
Får hoppas att mitt minne kommer ihåg det.
Kan säga att efter man får barn blir minnet dåligt, först under graviditeten sen när bebban kommit.
18 år, mamma o senil :P hahah



Nu är jag brunett igen, känns riktigt bra. Känns som att det egentligen inte är någon ide att färga håret ljust för det slutar ändå med att jag färgar tillbaka det efter ett tag. Så nästa går innan somnare blir det bara lite ljusa slingor i håret o så får det vara mörkt annars :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

Datum:2011-05-09 Tid:16:10:37
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: N A T H A L I E

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång finns uppe! Gilla min blogg på facebook och ha större chans att vinna, säg till när du gillat. Lycka till!

Datum:2011-05-09 Tid:18:27:47
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sött porträtt :D

Datum:2011-05-12 Tid:12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback