Godmorgon

Datum:2011-05-15 Klockan:08:18:14

Hej bloggen!
Jag kom aldrig iväg till Vall igår :(
Grejen är att jag har ingen bilbarnstol till Matheus så måste låna,
o den jag skulle ha var ute i Roma, (palla åka dit o hämta den)
Så fick låna Rozsikas idag, så blir nog ut till Vall sen.
Är så dåligt väder i stan så då kan jag lika bra sitta där ute :P

Igår var jag med Mikaela en stund på dagen, sen under hela kvällen var jag o Matheus med Rozsika o Neyo.
Vi var ute o gick, var förbi min farmor, hem till mig o lyssnade på musik o kollade runt på datan, sen ut igen.
Gick förbi Amanda & Anton o tog en cigg, men fick inte se Yoanna o Yoline för dom låg o sov :P
Efter att snacka med dom en stund drog vi hem till mig igen, såg på Angel, kollade datan o busade med barnen tills dom somnade :)
Bilder från igår:



Matheus ätr lunch :)



Matheus håller i en blomma, tyckte han var jätte intressant :P



Gjorde en fin krans till Matheus, men den tog han sönder hihi :P



Barnen leker i gräsen :P



Sötnosar :)



Matheus, mamma älskar dig! :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckans bloggvinnare finns nu uppe på bloggen, kika in och se om det var du som vann eller anmäl dig till nästa veckas blogg i samma inlägg. Kom ihåg, du får vara med igen, även fast du har vunnit tidigare! KRAM



DIREKTLÄNK: http://zirres.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnarna-av-forra-veckans-blo.html#comment

Datum:2011-05-15 Tid:10:02:33
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Gud så fin krans han fick :)



sv: jag har länkat dig nu som tack för att du röstade på mig :)

Datum:2011-05-15 Tid:20:19:35
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback