21-05-2011

Datum:2011-05-21 Klockan:15:07:00

Helloo läsare, kom hem nyss. Har varit på konfemation(eller hur det nu stavas) för min kusin Fannie  skulle konfa sig. Först till kyrkan o matheus tyckte inte att det var kul alls, han tittade på annat o lät högt så jag gick ut med han emellanåt när han hade tröttnat, sen hem till henne o fika.
Under fikan lekte ungarna o matheus fick en knuff o flyg rätt ner med ansiktet i golvet, han fick näsblod o grätt högt, huh det skär verkligen i hjärtat när ens barn slår sig. Som tur va så gick allt bra iaf, o det slöt blöda ganska fort, själv bröt jag ihop, (töntigt jag vet, men man blir ju rädd).

Snart kommer mamma o hämtar Matheus för han ska som sagt sova i Vall ikväll eftersom jag o Mikaela ska ut ikväll :)
Hon kommer hit om en stund så ska vi fixa oss o dra iväg på förfest vid sju tiden sen ut på krogen ikväll vid elva tolv, ska bli så j*vla roligt, :D Fett taggad!

Jorden ska ju tydligen gå under idag vid sex, får se hur det blir med det! haha, tror inte ett skit på det, men man kan ju bli förvånad ;)

Hörs sen!
Peace! ;)



Älskar den här bilden på Matheus, så jäkla söööt asso :D
Min pluttis, älskar dig! :)♥

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback