12 dagar kvar :D

Datum:2011-05-17 Klockan:12:05:52

Hejsan alla läsare,
Fick sova lite inatt iaf, Matheus sov som en stock, räckte med att ge han alvedon en gång så försvann febern under natten, jag kunde däremot inte sova klokt, Matheus kan få sånna host attacker ibland o då spyr han bara rakt ut o då vill man vara berädd ( speciellt när han har feber) iaf att det skulle hända, så låg väl o tänkte på det, men somande om emellanåt, men inga host attacker inatt, han sov, vaknade en gång som valigt vid sex tiden i morse o ville ha välling.
Och nu ligger han här brevid mig o sussar i soffan :)

Utanför håller byggarbetarna i full gång med att borra o fixa, det låter som satan emmellanåt, sjukt iriterrande måste jag säga, men hoppas på att det blir klart snabbt :)

Idag får vi se vad som händer, ingen toppen väder ute men det regnar iaf inte, som tur är.
Hoppas på att solen tittar fram sen så man kan gå ut en stund. Ska iaf handla idag, behöver välling o barnmat till Matheus :)

Längtar tills mina pengar kommer så jag kan hämta ut hm paketet o sen handla presenter till lillprnsen som fyller ett den 29, inte långt kvar nu! Bara 12 dagar kvar :D



Matheus med sin morbror Petrus :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jaa visst är den sorglig! Tänk att det hänt någon!



Tack så mycket, detsamma ;*

Datum:2011-05-17 Tid:13:04:18
Postat av: lil' babustyle

sv: Shue! Trevligt att du gillar't! :D

Allt bra?

Datum:2011-05-17 Tid:13:05:51
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej du! Tack! :) Har inte gjort den själv, utan fick den i present av en kompis som köpte den åt mig :) Tror hennes namn finns i länk i högerhörnet av desinen i headern. Kraaam

Datum:2011-05-17 Tid:18:23:50
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar Tack detsamma! Alltid roligt att höra sånt. :) Barn är ju verkligen livet. :) Hoppas du får en finfin kväll.

Datum:2011-05-17 Tid:21:16:12
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

Datum:2011-05-17 Tid:21:26:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback