Ni som undrar...

Datum:2011-03-08 Klockan:17:08:54

Ja jag vet att jag inte nämt så mycket om Matheus pappa men de är med tanke på att han inte har funnits där. Men nu för ett tag sen hörde han av sig o vill finns i Matheus liv så vi får se hur det går!

Han heter Robin, för er som undrat... O med tanke på hur allt går så kommer jag efter hand att berätta mer om han :) men just nu för ni va nyfikna ett tag till!

Men kan säga att Matehus är väääldigt likt sin far, ser inte mycket av mig i han längre, lite synd menmen :P



/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: B

Hej!

Jag trodde att det var Henke som var pappa till Matheus? de har låtit så på din blogg..



Men annars så tycker jag du är en gryymt bra mamma till Matheus :)

Datum:2011-03-08 Tid:20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback