2011-04-20

Datum:2011-04-20 Klockan:13:41:35

Hejsan på er!
Hoppas ni mår bra, själv är jag lite trött men annars så super bra :)

Idag var mamma så snäll o hänge med mig o storhandla, så nu är kyl o frys fyllda!
Syster var banvakt sålänge, o så var mina mindre småsyskon här under tiden också.
Matheus är så super glad när dom är här o leker med han, så kul att se :)

Har även renast ut att skit som jag inte vill ha kvar så det blev mycket att slänga, helt sjuk at man redan har så mycket sjit o har bara bott här i lite mera än ett halv år :P

Köpte hårfär också så nu ska jag ha bort det som är orange så hoppas att det blir riktigt bra nu, skitdyrt att färga håret blont ju, tur att det finns billiga hårfärger så man inte behöver lägga ut hur mycket som helst!

Just nu ligger lillprinsen o sover så passar på att slappa lite nu innan han vaknar :)





Bilder som togs när jag var iväg, Hilda, Miranda, Petrus o lillprinsen med sin I love mum body :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

okej, flyttar du till fastlandet så rekomenderar jag skåne , finns bra med jobb oxå.

Datum:2011-04-20 Tid:16:51:15
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback