9 september

Datum:2010-09-09 Klockan:08:50:35
Hejjsan bloggen,
jag vet att jag är dålig på att skriva men äger ingen data så får passa på när jag är hos mamma o pappa :)
Kom hit för en stund sen, har sovit hemma själv inatt, de gick bra men tycker inte om att vara själv bara... :/
Igår kväll var Filip o Mikaela hemma hos mig , jag och Mikaela var även och handlade på dagen och tog en sväng förbi mamma.
Ska börja med tillägg till Matheus för jag rasar i vikt för att jag inte hinner äta upp allt jag gör av med. SÅ pratade med hon på BVC och hon tycket att jag ska ge han de.
Testade igår och han tycker verkligen inte om de men måste försöka ändå, känner att jag är jävligt smal och jag tycker de börjar bli äckligt mkt för folk börjar reagera. Saknar mina kurvor, kärlekstagen haha ^^
Har lite bilder får flytten men ska ta mera bilder sen när jag får ordning på allt, ska ännu målas om och tapetseras och saker ska upp på väggen.
Dock inte så mkt på själva lägenheten men som sagt ska ta massa bilder när jag fått ordning på allt :)
Mammas älskling, älskar de något enormt! :)<3
/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: jaså, skojar du? trodde inte det var så på ön :O Den är ju rätt så stor, herregud.. :P Vet du vem Katarina & Peter Martinsson är? Hon jobbar/äger det stora växthuset med sin syster.. De bor precis vid Ica wisborg :)

Det enda dåliga med Gotland enligt mig är att ni har så mycket kalk i ert vatten, håret mitt blev jätte torrt hehe :(

Ja nästa sommar hoppas jag på att åka dit igen:) Pojkvännen min ska dit med sin familj i oktober för hundutställning, deras hund är därifrån :)

Datum:2010-09-09 Tid:11:42:21
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: Okej :) Mamma och pappa vill flytta dit när alla barnen är utflugna hehe :D Ja men självklart, för varje dag vi var i stan (i princip varje dag pga av vädret) tänkte jag att kaaanske jag får se en skymt av linnea och lille matheus????? Men hade dock inte glasögonen på mig så vi kanske ha gått om varandra :P Men nästa sommar så! Kram

Datum:2010-09-10 Tid:12:58:55
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback