11.59

Datum:2012-07-08 Klockan:12:07:35
Godmorgon bloggen,
ligger nu i sängen med en sovande pojkvän brevid och en lagom trött son som myser brevid mig :)
Igår vart det sent igen, då jag och älsklingen så på film som gick på tv, spelade yatzy och åt godis.
Massa mys! Vi tog även en kvällspromenad så Matheus kunde somna.

Fast mest för att jag behövde ut och gå, då jag haft konstigt ont i magen dom här dagarna,
mått illa, tröttare än vanligt och typ hungrig hela tiden.
Och nu tror ni säker att jag är gravid men har spiral och gjort gravtest så är inte de!
Även om man själv tvivlar emellanåt.
Men gravid är en helt speciell känsla och jag kunde avgöra redan innan jag tog test när matheus låg i magen att jag var gravid, så då borde jag kunna det nu med och känns inte så :)
Idag regnar det som fan, mysigt dock när man ligger inne i sängen.
Men tråkigt för finns typ inget att göra då :(
Får se vad som hittas på.
Just nu är jag jävligt hungrig allafall haha ^^
Skriver mera sen!
old pic, eller ah iaf ett år sen :)
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback