2012-03-01

Datum:2012-03-01 Klockan:19:40:25
Hejsan på er läsare!!
Länge sen jag skrev sist.
Hoppas allt ät bra med er, själv mår jag helt okej.
Jag och Matheus är just nu i Örebro vid min kära älskling:)
Har varit här i nästan två veckor, har varit super mysigt.

Har hänt en del sen sist jag skrev, den 14 februari fyllde jag 19:)
Så det firade jag med fika för släkten o ut gång på helgen för kompisar.
Hade riktigt jävla kul.
Även skolan har man haft fullt upp med och massa sjuka dagar hemma med sonen tyvärr..
Hoppas på att vi slipper det nu efter lovet så man hänger med:)

Matheus växer o växer, ingen liten fis längre.
Pratar för fullt o förstår en hel del :)
Jag o min kära älskling firar nu på lördag åtta månader ihop,
Så det ska vi fira tillsammans på Gotland. För vi åker nämligen tillbaka i morgon  o han ska med;)

Kan ju berätta lite vad vi gjort här i Örebro :)
Igår var vi på äventyrsbadet (Gustavsvik) o det var riktigt kul :)
Dock rätt öm i kroppen idag bara.
På dagarna när älsklingen jobbat har jag o Matheus varit ute i lekt då
det varit fint väder,
I förrgår blev det en tur till marieberg o kolla lite.
Köpte hårfärg p o inpackning så nu är det rött ;)

Fick även min pojkvännen gamla iPhone med tanke på att han alltid ska ha det senaste;)
Ja han är som han är haha<3

Just nu ligger jag o Matheus o ser film för han ska snart sova.
Min stora älskling är på fotbollsträning o kmr snart hem. Då ska vi laga mat, för Matheus hat redan ätit :)
Sen blir det nog p mysa till en film ;)

Har även missa bilder jag ska lägga upp men det fixar jag i morgon för nu är det mamma & son time:))
Ska försöka kma igång med bloggandet igen, saknar att skriva av mig.
Har även mera att berätta men kmr mer i morgon.
Puss på er!!
/Mammalicious

RSS 2.0