00.24

Datum:2012-07-19 Klockan:00:24:43
Hellu bloggen!
Sitter just nu i soffan och ser på tv, lyssnar på musik och skriver på bloggen.
Matheus ligger i sängen och sussar. Somnade sent ikväll, klockan var väl elva kanske.

Idag har jag träffa rosazika en stund, hon va förbi förut idag.
Efter det åkte jag, Matheus, Henke och Andreas ut till Vall till mina föräldrar, tog med oss fika dit.
Jordgubbar och glass, vart jätte trevligt även om det bara var en liten stund.
Eftersom dom skulle in till stan till några kompisar till familjen.
Så efter det åkte vid till Henkes morsa, fikte där med sen vidare hem.
Andreas lagade maten medan jag klippte Henke.
För dom skulle på fest sen vidare till krogen, så dom kommer väl hem inatt någon gång.
Får se vad jag hittar på, ska ringa Roszika och se vad hon göra, har så tråkigt så får se om hon har tid att snacka i tele en stund. Annars blir det väl film och försöka sova, är dock inte ett dugg trött men men :P

I morgon har vi planer på att dra till kneippbyn iaf, både sommarland och vattenland :)
Ta fram barnet i sig haha ^^ Blir nog kul, och speciellt för Matheus, första gången för han där.
Måste ju hitta på något kul med han :)
Mamma och dom skulle kanske också dit så, men får se hur det blir med de.
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback