Jordens undergång 21 maj 18.00? Njaa tror inte det va :P

Datum:2011-05-20 Klockan:10:20:11
God morgon, blev ingen sovmorgon i mose, Matheus ville upp vid sju så det var bara att stiga upp o fixa frukost.
Idag lyser solen ute o det verkar vara varmt, så ska snart ge mig ut o ta en promenad till affären o handla, fast kanske ska kolla med mamma om hon ska till stan något, lite skjuss till affären hade ju inte skadat haha :)

Ska träffa MIkaela sen när hon slutat skolan, så ska se om hon är sugen på en promenad senare, vill ju inte sitta inne en sån här fin dag, får passa på medans det är fint ute!

Längtar till i morgon, utgång med Mikaela :D Ska bliiiii så jävla roligt!

O den här snubben som söger att jorden ska gå under i morgon klockan 18.00 driver ju, eller?
Det är ju olika tidszoner o varför just sex? Hmm, han har studerat biblen i 50 år, men egentligen, vem kan säga att allt som står där är sant, visst det kanske är så men kan man verkligen tro på allt? O visst enligt boken ska jorden gå under men in real life? Vet faktiskt inte, tänker bara på alla andra gånger dom påpekat att jorden ska gå under o det har inte hänt än så varför nu?
Kan ju hoppas att vi vaknar upp på söndag, jag är fan bara 18 & Matheus har inte ens fyllt ett, inte dags att dö än här inte!!


VAD TROR NI??!
/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

Shuuue!



Nu är min blogg tillbaka igen efter att ha varit hackad. Och nu kommer jag uppdatera som vanligt igen! :D

Datum:2011-05-20 Tid:11:57:25
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: penny

ja det stämmer verkligen, otroligt söt liten pojke du har :)



jag tror inte att jorden går under i morgon i alla fall :) haha

Datum:2011-05-20 Tid:20:15:38
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback