Fredags

Datum:2011-05-07 Klockan:10:23:36

Hejsan bloggen, skrev inget igår om dagen så tänkte ta det lite nu.
Igår vid ett tiden möte jag o Matheus upp Mikaela, vo tog en sväng förbi tatueringsstudion för hon skulle boka tid, så på onsdag ska hon tatuera sig, lite avis är jag allt men har inte riktigt bestämt mig hur min ska va så känns inte som någon bra ide att redan boka tid då.
Iaf, Miranda kom bort dit också så vi gick ner på stan alla tillsammans, kollade affärer, Mikaela köpte födelsedagspresent till Matheus o jag till henne ^^
Jag köpte även en plåmbok med marilyn monroe på, skit snygg.
Köpte också hårfärg, det röda har blekts som fan, värdeöst att färga rött egentligen, så nu ska jag lägga i mörkbrun ist!
Efter att gått på stan i några timmar vart vi riktigt hungriga så vi åt på donken innan vi gick hem igen.
När vi var hemma kollade jag o Mikaela kläder på HM o beställde lite, jag beställde en kjol o två linnen.

Senare på kvällen kom Lykke hit en stund, vi kollade på Angel o satt o snackade, sen somnade jag, var helt slut efter dagen :P



Matheus, Miranda (Syter) o Jag, tog lite bilder medans Mikaela provade kläder :)



Matheus såg sig själv i spegeln o blev jätte glad, syns lite på bilden iaf :P

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback