Dålig uppdatering

Datum:2011-05-05 Klockan:15:39:43

Hejsan´alla läsare!
Hoppas allt är bra med er, själv är det toppen bra.
Efter som jag inte skrivit på ett tag så ska jag skriva lite vad jag gjort :)

I tisdags fyllde ju Mikaela 18 så då firade vi henne.
Mamma hämtade Matheus vid tre tiden o jag mötte upp Mikaela, vi gick hem till mig o satt o snackade o sa hejdå till plutten som spenderade tidag natten hos sina morgöräldrar.
Vid sextiden gick jag o Mikaela hem till henne o lagade tacos o åt med hennes familj, efter det gick vi hem till mig igen o började dricka, efter ett tag kom Sam o Antonio förbi o snackade lite, trevligt. Dock blev jag ganska full, men kul hade vi :)
Mikaela sov över här då med.

På onsdagen klockan 11 komma mamma hem med lill prinsen, så vart bara mys hela dagen, på kvällen träffade jag Lykke en stund, vi tog en promenad till Sam o sen vidare hem till mig igen :)

Idag har jag tvättat o städat det mesta här hemma, lite kvar. Men ska ta en liten paus nu för jag o Matheus ska bort till Josefina o fika för hon fyller år idag :)


Har fått en kommentar om att lägga upp bilder på lägenheten, så det lovar jag att göra i morgon när allt är städat o snyggt! Har fått kommentarer om det förut men har inte lagt upp det pga att det skulle tapetseras om här, men nu är det gjort men äännu är köket kvar så det ska tapetseras när gotlandshem kommer hit, (när nu det blir)...



Ha en fortsatt trevligt dag! Puss

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback