The love of my life

Datum:2011-01-04 Klockan:10:38:35








Matheus Carl Henric Lindström, 7 månader o 6 dagar :)
(kan tyvärr inte lägga upp några ny bilder just nu)

Nu är de lite mera en sju månader sen jag fick min lilla prins. Under dom här månaderna har han lärt sig en hel del.
Det senaste han gjort är att sträcka sig efter saker, sitta själv på golvet. Ligger han på mage börjar han röra sig sakta framåt. Är han i någons famn och sen får syn på mig sträcker han ut armarna mot mig i skrattar, så jäkla sött!

Han äter gröt på morgonen, burkmat till lunch, banan till eftermiddagen o lite snutt på mig. Försöker även med välling på kvällarna så man kan sluta helt med amningen snart :)

HAR NI FRÅGOR ÄR DET BARA ATT SKRIVA! :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Sabina - Ung förälder och gravid igen

Åh gud va söt han är!! (:

Datum:2011-01-04 Tid:21:35:32
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Alexandra-Shirins mamma

Guuu vilken söt mössa =) Var har du fått tag på den??

Datum:2011-01-26 Tid:13:53:12
URL: http://shirins-mamma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback