Ledig!

Datum:2012-10-08 Klockan:07:48:15

Godmorgon bloggen!
Just nu sitter Matheus i badet och jag ska klä på mig. Idag är jag ledig men Matheus ska på dagis, han tycker det är så kul där. Och jag ska passa på att fixa lite hemma, in på banken och handla så jag har det klart. Hämtar Matheus tidigare idag iaf, för hans pappa skulle kanske komma hit och träffa han idag, men får se hur det blir med de iaf.

Igår kväll pratade jag två timmar i tele med älskling, vad gör man inte när man inte kan ses? Saknar han så sjukt mkt! Vi ses om 11 dagar, nedräkning! Som tur är har man fullt upp i skolan innan lovet, och Lykke kommer i helgen så man har lite annat att tänka på, blir så jobbigt när man bara sitter och glor, då kommer saknade ännu starkare.

Nä nu ska jag ta upp Matheus ur badet, klä på han och sen till dagis! Puss!


Instagram: neaahlicious

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback