Gårdagens händelser

Datum:2012-10-09 Klockan:06:33:42

Glömde skriva igår kväll :p
Lämnade Matheus på dagis till nio, sen drog jag hem, såg lite tv och tog det lugnt, då jag hade ont i magen o huvudvärk. Rozsika kom förbi en stund, sen hängde jag med till henne.
Efter det hämtade mamma mig och vi drog till farmor på fika. Va så trevligt! Sen hämtade jag prinsen på dagis.
Sen kom rozsika o neyo förbi och var här ett tag, ungarna lekte gör fullt och jag och rozsika snackade:)

Idag har jag sån sjuk mensvärk så jag vet i vad jag ska ta vägen. Som tur är har allvarsson skrivit ut tabletter som tar bort den värsta smärtan, får hämta ut de på Apoteket i dag! Ska snart väcka prinsen och göra oss i ordning för idag är de dagis o skola på schemat ^^

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback