Juste!

Datum:2012-06-26 Klockan:13:09:29

Matheus pappa hörde av sig för någon månad sen, 3 tror jag eller kanske 4 ? Något sånt iaf.
vill finnas där för han, och de har ju gått bra och så, men han har inte träffat sin pappa på 2 v nu,
så får se hur det blir när vi kommer hem. Har ju bara varit borta i 4 dagar nu också :) och kommer hem om någon v så.

Känns jätte kul att han vill men samtidigt jobbigt, svårt att förklara. Man er så van att ha matheus själv och nu ska man dela med sig av han? Att vara utan han kommer bli svårt, men vi måste göra det bästa av saken. Som tur är så ska vi inte redan köra varannan v de får vänta tills matheus blir äldre, tycker ännu han är för liten för att fara fram och tillbaka, och jag är inte redo att släppa han så på läääänge. Men varannan helg har jag gått med på iaf, sen får han ju träffa sin pappa annars också. 

Han har ju haft han några timmar hit o dit, hämtat han på dagis och haft han till på kvällen då jag hämtat han eller han har lämnat av matheus hemma vid mig. och då har det gått super bra så inga tvivel på Robin. 
Bara jag som är en nojig mamma som har ångest att vara ifrån Matheus.
Lämnar ju bort han så sällan.. 

Nej men det kommer nóg bli bra, man ska bara vänja sig vid allt också. 
Ännu så pass nytt! :) 

 

Matheus & pappa Robin :)


VÄRLDES FINASTE PRINS! :)
Så sjukt likt sin far!

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! jadå den har jag gjort själv, utom bakgrunden :)

Datum:2012-06-26 Tid:16:07:49
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback