Vad händer?

Datum:2012-07-09 Klockan:09:07:04
I över en vecka har jag mått illa morgon kväll, när jag röker och efter jag ätit mat?
Varit trött och vilja sova tidigt på kvällen då jag alltid somnar efter tolv så
tvingat min själv att varit vaken på kvällarna.
Alltid hungrig och jag är alltid den som typ aldrig äter upp maten för jag blir typ mätt med en gång.
PMS så det bara sjuger om det, helt otroligt att henke står ut.. ?
Öm om brösten?
Fattar inte vad det är..?
Men jobbigt är det, speciellt när man inte vet varför... :/
Allt detta tyder typ på graviditet, men har sprial och tagit två gravtest förra v och det visar negativt!
Så det är de ju inte..?
Panik iaf, vill veta vad det är men hoppas på att det bara ska gå över då jag kanske bara är sjuk?

Har en pojkvän som säger hela tiden
"Du är gravid älskling, jag lovar det"
Men testet visar negativt,
" Du ser inte det bara för att du inte vill veta sanningen"
Men det står verkligen negativt!!!!
" Men då visar det fel, köp ett till"
Men, jag är inte graviiiiiiid
" jo älskling det är du"
neeeeej
"jo älskling det är du!"
Neeeej! Käften!
"se där, PMS ett tecken på graviditet"
Lägg av!
"Säger bara sanningen älskling"
Neeej!
"tro vad du vill, men jag har alltid rätt!"
Eh nej, det har du inte så käften nu!
"haha älskling är gravid"
Gaaaaaaaah man får ju dåra på han!!!!!!
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback