2012-07-03

Datum:2012-07-03 Klockan:11:36:21
Grattis till mig och Henric
som firar 1 år ihop idag!
Jag Älskar Dig Henric :)
Alla år med dig har varit helt sjuka, både bra och dåligt, mycket vi har gått igenom.
7 år av tårar,skratt, ilska och glädje.
Nu har det endast gått 1 år då vi varit ihop som ett par och hoppas det blir många fler.
Du betyder något enormt för mig, jag älskar dig för den du är, trots att du gör mig tokig ibland så är det ändå dig jag vill dela mitt liv med.
Även om du bor i örebro och jag på gotland så är vi starka och klarar de.
Du har bott i Örebro i tre år nu och ändå har vi haft kontakten så ser inga problem att vi ska klara det här med i 2 år till.
Du är fin och underbar och du är min stora kärlek! <3
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback