13.30

Datum:2012-07-02 Klockan:13:37:01

Hejsan läsare! Sitter just nu och äter lunch med min kära son. Blev pannbiff, potatis, sås och sylt. Mums!
Matheus äter för fullt, hungrig kille :)

Idag gick vi upp vid tio, gick till affären och handlade, gick ut med soperna och sen lagade mat. Efter maten blir det att slappa till någon film, sen får vi se om vi går ut en sväng igen.
Henke är iaf på jobbet och slutar vid fyra så får se vad som hittas på då.

Igårkväll somnade Matheus vid 20.00 så jag och älsklingen tig fram glass och spelade yatzy.
och såg även på fotboll, då min kära pojkvän älskar fotboll! haha ;)
Sen senare på kvällen kom Andreas och hans flickvän förbi en stund, spelade en omgång med oss sen gick dom hem igen. Så jag och henke gick och la oss, låg och snackade tills vi somna. Mysmys! <3



Fotograf: Henric <3
Imorgon firar vi ett år ihop, men känt varandra i 7 år :)
sakta men säkert haha ;)

Nä nu ska jag äta upp, skriver mer sen om jag har något roligt att skriva:)

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback