13 juli

Datum:2012-07-13 Klockan:12:07:08
Jaha då var det fredag och ikväll åker man tillbaka till Gotland 23.30 och är framme vid 03.00.
En jävla tid att åka men men :)
Så i morgon vaknar ma upp i sin säng , ska bli super skönt!

Igår hade vi riktig myskväll, Matheus somnade tidigt så jag och henke åt mat senare på kvällen, efterrätt vart det glass. Vi testade den "nyheten" som kommit på 88:an :P
och så masserade min älskling mig, för har så ont i ryggen så det är sjut.
Börjar bli gammal haha^^
Nä men man är så otränad och nu har jag varit såå trött dom här dagarna plus dåligt väder så då har man inte kommit ut på promenader heller.

Idag ska det bara packas och fixas, och Andreas kommer hit ikväll och äter tacos med oss innan vi åker till båten :)
Båtresan kommer bli skit dryg, fy fan....:(
Får hoppas Matheus sussar så jag också kan göra de =)
Grabbarna är väl se på bio så.

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback