back to DÅLIG uppdatering :(

Datum:2012-08-10 Klockan:09:15:23
Hejsan bloggen, jag vet! Sugig uppdatering.
Men mitt bloggande går i perioder, och nu har det varit annat som hänt så inte haft ork att blogga.
Men nu tänkte jag skriva ett inlägg iaf.

Just nu är jag ute i vall, vid mina föräldrar med Matheus.
Skönt att komma ifrån stan lite även om jag kan få lite panik av landet.
Den här veckan har det hänt lite kul iaf.
- Måndag till onsdag sov jag och Matheus ute i Roma hos Rozsikas föräldrar, eftersom hon varit hundvakt.
Var jätte mysigt, doch tråkigtväder, men även sol och värme.
- I onsdags så åkte jag och Matheus till stan, Matheus till sin pappa och jag träffade Elin, sen rozsika.
Vi drog ut och tog någon cider med Filip och Stoffe, eftersom det var Filips sista kväll på Gotland för han flyttade sen.
- Torsdags umgicks jag med Elin, sen vid sex drog jag bort till Robin (matheus pappa) för att hämta sötnosen och vidare till vall.
- Idag (fredag) kommer min kära kompis Lykke ut hit, för första gången.
Så får se vad som hittas på, är ju själv i huset eftersom dom andra är iväg på jobb och fritis.

Jo sen har ju annat hänt, Henkee hände ju med ner till Gotland, och vi hade de super mysigt ihop.
Även några inslag av bråk, men de tillhör ju. Vart lite festande, typ två kvällar ihop med han. Så lugnare än vad jag trodde de skulle bli eftersom han hade semester? ;) nej men så stolt över han så.
Han var även iväg i umeå mitt i allt så den helgen passade jag och Rozsika på att ha de mysigt, både barnlediga.
Plus att Henke är inte så förtjust i våra tjejsnack så vi satt bara och njöjt :)
Sista sommaren man är hemma, sen blir det att jobba resten av sommrarna så.
- När henke åkte hem var nog de jobbigaste, tårarna bara rann.. Älskar ju han såååå sjukt mkt.
Och det känner man verkligen när det är dags att säga hejdå.
Såg på han att det var lika jobbigt, men killar har ju sååå svårt att visa känslor som tjejer så vad ska man begära ? Men iaf, låg och grätt hela natten och några gånger dagen efter.
Men nu har det börja bli bättre, är ju ett bra antal dagar sen han åkte nu.
Men vi bestämde att jag ska åka upp till han nästa helg, då Robin ska ha Matheus för att vi ska börja med varannan helg nu. Ska bli skönt att få åka upp till han. För sen när skolan börjar blire fullt upp!
Kommer man inte kunna åka upp bara sådär, och måste verkkligen lägga ner tid på skolan nu.¨

Lite bilder på när jag och Rozsika hade våran egen förfest.
Vi behöver inga fler vi har asroligt tillsammans bara vi två hahaha ^^

Lite muppbilder på mig och mamma :

Sen har det väl bara varit kalas och middagar hos folk som man varit bjudna på. Blir fullt upp när karln är nere :)
Men det är super bra! Nej nu längtar jag tills nästa helg, så hoppas tiden går fort, sen veckan efter de på onsdagen börjar jag skolan igen! Ska bli skönt även om jag är rätt trött på frisör nu, vill inte alls bli det längre.
Men vill ta studenten så bara att kämpa på !
Nä nu ska de städas och fixas!
Få se när det kommer nya inlägg :)
Hade så bra!
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback