110909 - 08.16

Datum:2011-09-09 Klockan:08:16:28
Helluu på er, nu var de ett tag sen.
O mycket har hänt.
Matheus har börja på dagis men har bara varit där i fyra dagar på två veckor,
för lillprinsen har åkt på scharlakanfeber, men nu är de bättre men han äter pencelin.
O ska göra de några dagar till, men på måndag får han gå på dagis :)
Skolan funkar bra, dom dagarna jag kunnat vara där, har ju en super snäll mamma som haft hand om Maheus så jag kunnat va med lite, känns ingen vidare att missa mycket redan nu.
Har verkligen jätte kul i skolan, dagarna är salongen är bäst. Vi tvättar håret på varandra o fixar de, o så håller vi på o lära oss hur man ska klippa håret o hur man ska dela upp håret o massa :)
Annars har jag varit mycket med familjen, umgåts med kompisar o bara myst med prinsen :)
Igår var Mikaela här, en klass kompis till mig, Vi färgade håret på varandra o sen fixa jag hennes naglar.
Blev riktigt bra :)
Den 16 sep kommer älsklingen ner, läängtar! Älskar dig :) <3
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback