Underbar kväll :)

Datum:2011-05-08 Klockan:00:03:37

Godkväll läsare!
Har haft en underbar kväll med härliga brudar, Samanta, Lotta, Hanna o Mikaela var här, åt god middag o blåbärspaj o godis till efterrätt.
Såklart var lill prinsen med, så massa bus med han blev det, snygga brudar så han blev ju helt till sig av lycka :)

Massa snack om gammla minnen, härlig musik o en full Mikaela haha, kan inte bli bättre, själv rörde jag knapp någon dricka, blev lite cider bara, med tanke på att jag har Matheus så känns det så oansvarigt av mig att dricka när man har hand om honom, men jág var ju full sist så nu vart det Mikaelas tur :P



Jag, Lotta, Mikaela (full) & Samanta :) ♥





Hanna, Lotta, Mikaela & Samanta :) ♥



Lotta tog en bild när jag var helt inne i datorn haha :P

Tack för ikväll tjejer, det här får vi göra om snart! :) ♥

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

Datum:2011-05-08 Tid:14:11:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

hej! Du har en grymt bra blogg och verkar vara en grymt bra mamma :). Men jag undrar hur du kom på namnet till din son? Det är inte direkt vanligt men jätte fint, så undrar om du hittade det från någon sida eller hur du gjorde :) Hoppas på svar

Datum:2011-05-08 Tid:16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback