Trött...

Datum:2011-05-27 Klockan:01:06:07

Ett kort inlägg om dag, var ju på stan med Mikaela o skulle handla present till Matheus, hittade inte så jätte mkt men lite granna, ska in o köpa det i morgon för det var saker som var slut o skulle komma in i morgon, hade ju hoppats att jag skulle vara klar med allt idag, men nääh.
Köpte iaf, två par söta skor till han, ett par shorts o en tröja :)
(ska ta bild på det i morgon så ni får se)
Vi mötte öven mamma o mina småsyskon på stan så vi gick o åt mat på Mc donalds med dom, sen gick jag o MIkaela vidare.
Senare fram mot kvällen träffade jag Roszika o Neyo, vi tog en promenad o sen vidare hem till henne en stund!

Nej nu ska jag fixa välling flaskan så det är klart att bara värma på i morgon bitta när lillfisen vaknar, GODNATT! :)

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback