Trött.. Godnatt! :P

Datum:2011-05-12 Klockan:00:42:39
Hej alla läsare, ska snart sova men ett litet snabbt inlägg av dagen.
Idag har jag varit med Mikaela, Rozsika & Neyo, först träffade jag Roszika o & neyo vi satt ute o solade lite, sen träffade vi Mikaela o tog en promenad o satt oss ute på bakgården vid mig o fikade o snacckade så småtingarna lekte i gräset, efter det mötte vi upp mamma utan för mig så tog hon Matheus så vi andra kunde gå ner till tatuerings studion för att Mikaela skulle tatuera sig, blev as snygg o hon sa att det gjorde riktigt jävla ont, haha inget hon rekomenderade att göra haha, men as snygg, blir jätte sugen på att tatuera mig själv, men det får bli efter sommaren.
Efter det gick jag o Mikaela hem till mig efter det en stund drog hon hem o jag o matheus lekte lite tills han somnade.
Lite senare mot kvällen tog jag o Roszika en promenad men som små o sen hem hit :) Så hon gick nu för en liten stund sen bara, så ska borta tänderna o sova nu.

I morgon skulle det bli dåligt väder, så får se vad som hittas på!
Godnatt nu! :)
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback