Trevligt dag/kväll ♥

Datum:2011-05-05 Klockan:22:34:43

Godkväll läsare!
kom hem för en liten stund sen, var ju o fikade hos Josefina, sen vart jag bjuden på mat på kvällen.
Oxfile o potatisklyftor, mums så gott det var! :) så tack för en undebar kväll familjen Hultgren ♥

Matheus somnade så fort vi kom hem, har varit mycket för han idag, han har varit glad under hela tiden vi varit iväg tills den sista timmen då han var jätte trött o bara gnällde, men så somnade han så sött i vagnen lagom jag kom inanför dörren så fick klä av han försiktigt, byta blöja o lägga han i sängen.

Ska ringa syster nu, sen göra mig klar för sägen o sussa, är helt slut jag med! I morgon ska jag träffa Mikaela, vi ska på stan sen får vi se vad som händer.

GODNATT! ♥

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback