Skööönt!:D

Datum:2011-05-31 Klockan:22:11:28

Då har man ute o gått en stund nu på kvällen med Mikaela & lillprinsen, så skönt att ut o gå på kvällarna för man sover mycket bättre plus att Matheus sover bättre i vagnen.
Så just nu sitter jag o ser på Burlesque igen, såå jävla bra film :D
Matheus ligger brevid mig o sussar, ska snart sova själv.
Är helt slut :P

 I morgon ska jag på stan med Mikaela sen senare ska jag på Friskis & Svettis med Josefina, ska bli skönt att få börja träna lite.
SKa förska att gå dit iaf en gång i veckan så man får tillbaka konditionen för den är kass haha
plus att man är rökare på det o det gör ju inte sakern bättre :p

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg, sötnos :)

Datum:2011-05-31 Tid:22:33:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback