Läsar fråga

Datum:2011-05-09 Klockan:08:29:01
Anonym om Underbar kväll :):
hej! Du har en grymt bra blogg och verkar vara en grymt bra mamma :). Men jag undrar hur du kom på namnet till din son? Det är inte direkt vanligt men jätte fint, så undrar om du hittade det från någon sida eller hur du gjorde :) Hoppas på svar

Svar: Tack så jätte mycket! :) Ja det är lite roligt faktiskt, jag hade egentligen redan bestämt namn, efter att jag fick reda på att den var en pojke jag väntade ville jag att han skulle heta Milton. Men ungefär en månad innan han föddes så satt jag o mamma o snackade o så kom namnet Matheus upp, kände igen det mycket men fastande inte för namnen direkt, efter att ha sagt o sksrivit det några gåner så tycke jag om det jätte mycket o bestämde mig för det namnen. När Matheus var någon månad gammal kom vi på varför vi kände igen namnet så mycket, Mat(h)eus är namn på ett porslin. Lite kul hihi :P

Hoppas du är nöjd med svaret! :)
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback