Godnatt

Datum:2011-05-14 Klockan:00:05:38

Hejsan alla läsare, ska snart sussa så ett snabbt inlägg.
Idag har jag & Matheus varit iväg sen fyra & kom hem för ett tag sen.
Vid fyra gick vi ut efter att ha sovit bort halva dagen, o mötte Rozsika & Neyo, tog en promenad ner på stan o kollade lite saker o kläder till dom små som snart fyller år.
Efter det så drog vi bort till stoffe o hans polare som grillade o var där en stund, så fick barnen gunga o leka lite sen drog vi hem till Roszika o var där ett tag o busade med barnen o hade det trevligt, efter det gick vi ut o mötte Filip så gick vi förbi Samanta som hade lite fest med MIkaela, Lotta o Malin så vi stod utanför där o snackade lite sen följde vi Filip en bit hem, sen orkade jag fan ingen mer, Matheus sov så skönt i vagnen o jag är själv helt slut så gick hem för snart ska jag sova :)

I morgon hoppas jag på fint väder så man kan vara ute under dagen med för var ju inte så jätte fint förut förens senare, men i morgon vid fem kommer mamma o hämtar mig o Matheus så vi sk ut dit o äta middag för dom ska ha folk där, så jag ska sova över hade jag tänkt. Var ett bra tag sen man var där sist så ska bli roligt! :)

Nu ska jag fixa Matheus välling sen sussa, skriver i morgon! Puss ♥

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback