Godmorgon!

Datum:2011-05-13 Klockan:09:11:58
Fy fan vilket tråkigt väder det är ute, det regnar inte men har en känsla av att det kommer göra det, ingen sol...

Efter att ha slutat amma helt har det blivit svårare att vakna till snabbt o gå upp, är hur seg som helst på morgonen.
Matheus äter ju välling vid 20.00 , 00.00 & 06.00 varje natt, så vid tolv o sex är det bara att dra sig upp, men efter han har ätit sover han till kanske nio, vilket är skönt då får man sova längre än vad vi gjorde när jag ammade han.

Nu ska jag o Matheus äta frukost o sen leka lite, sen får det nog bli ett bad, sen sova när Matheus somnar :)
Har ingen större lust att gå ut idag alls! Men regnar det inte sen o inte är så kallt ska jag ta mig ut en lten stund iaf, 
kan ju va skönt, men som sagt blääää väder :P
 
Ha en bra dag! Skriver mera sen ♥



Världens sötaste älskling, älskar dig mest! :)♥
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback