Godkväll

Datum:2011-05-15 Klockan:21:26:22

Hejsan,
Jag kom äntligen ut till familjen i Vall idag, var så länge sem man träffade alla samtidigt :)
I eftermiddags fick vi besök av familjen Hultgren som kom hit o fikte, blev rabarberpaj med vaniljsås, super gottigt! :D

Just nu badar Matheus med sin morfar, hör ända hit hur han skrattar, gulligt. Mamma kollar bigbrother, Miranda fixar mat o Hilda & Petrus sussar ^^ O jag sitter här!
Ska snart sätta mig o kolla Big Brother jag med.

Har tagit bilder under dagen som jag lägger in i morgon när jag kommer hem,Godnatt! :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Tyckte du att rätt låt vann igår i Eurovision? :)



Förresten, delta gärna i min Dagens blogg, eller någon annan tävling :)

Datum:2011-05-15 Tid:21:44:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback