Fixa snygg kropp till sommar kanske.. ?

Datum:2011-05-18 Klockan:08:59:46

Tänkte att man skulle börja träna inför beach 2011 ;)

Alla andra år så har jag ändrat mina matvanor o sen gjort 50 sit-ups varje morong i en månad innan sommaren typ. Sen hålligt på under hela somaren, men vissa dagar har man ju tabbat, haha :P

Måltider under dagen

Frukost - Yogurt med start & banan o sen juice.

Lunch - inget!

Mellanmål - någon frukt

Kvällsmat - ätit som vanligt

Träning

som sagt 50 sit-upsen om dagen, ingen värsting kropp men snyggare ;)
O har även gått varje dag!

Kan säga att min kropp minskat i vikt rätt fort då, efter mindrre mat  men nu känner jag att jag inte vill gå ner så nu får det bli friskis o svettis någon gång i veckan o sen sit-ups o långa promenader varje dag.
O äta vad fan jag vill, är så mathungrig, gillar nästan all mat så hålla sig från mat.. ja visst går det men hade ju varit härligt att äta vad som utan att behöva tänka på att gå upp till sommaren, för då vill man ju ner i vikt inte upp.




Någon som har några bra tips inför beach 2011 ?? :)


/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Ja jätte gott :D



Ofta du inte brukar äta lunch då? :o jag brukar inte träna eller något alls inför sommaren :)

Datum:2011-05-18 Tid:12:16:56
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

Datum:2011-05-18 Tid:14:36:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sannalitens.blogg.se

Tänkte bara passa på att tipsa om tävlingen där du kan vinna presentkort på 900:- på H&M. Kika in hos mig och scrolla till tävlingsinlägget. Superenkla regler! :) Än så länge är det typ ingen som är med heller.

Datum:2011-05-18 Tid:15:00:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback