ångest... men ändå taggad ;)

Datum:2011-05-02 Klockan:23:11:04

Gogdkväll på er, ingen uppdatering under dagen så skriver lite nu innan det är dags för sängen.

Idag har det varit lugnt, mamma var förbi i morse en stund o snackade lite o lekte med Matheus,
lite senare på eftermiddagen kom Lykke hit, vi har inte gjort något speciellt, gått till bingan två gånger o handlat, kollat film, snackat o buse med älsklingen.

I morgon kommer mamma o hämtar Matheus vid fyra för han ska med ut till Vall utan mig i sova där, hur ska jag klara mig en natt utan han, känns inge vidare kan jag säga. Har ju han 24 timmar om dygnet så en natt kommer bli mycket..
Men iaf anledningen till att han ska det är för att vi ska fira Mikaela som fyller 18 i morgon, stor flicka :P
Så ska ha lite fest, ska bli kul!

Skrive mera i morgon nu ska jag sussa, godnatt! :)

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback