23.52

Datum:2011-05-23 Klockan:23:52:20

hej!
Idag har jag inte haft ork att blogga, jag o Matheus sov hela förmiddagen & lite av eftermiddagen, mamma kom o väckte oss vid två så då gick vi upp, efter att hon varit här tog jag & Matheus en promenad i det blåsiga men ändå sköna väder.
Vi gick bort till familgen Hultgren, där blev vi bjudna på tårta o trevligt sällskap :)
Sen hem o slappade med en film o Matheus somnade vid nio.
Han vaknade till nyss o ville ha välling o bytt blöja så nu ska jag få han att somna om så jag kan få sova lite :)

Lägger in bilderna från dagen i morgon, hittar inte sladden till telen nu o är för trött för att leta så
Godnatt! :) ♥

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback