♥♥Matheus♥♥

Datum:2011-05-17 Klockan:22:43:27

Matheus, du betyder allt för mig, kommer alltid se till att du får det bästa för det är du värd. 
Du går alltid före allt, en dag med den är underbar, ditt leende, ditt skratt gör mig helt varm i kroppen
du får mig på bättre humör bara av att titta på dig, att ha fått dig har gett mitt liv en annan mening,
o du är min, mitt kött & blod mitt allt.
Min älskling, älskar dig mest av allt! :)♥

Godkväll på er!
Sitter just nu o slappar, Matheus somade för en stund sen. Lite gnällig o febern kom tillbaka ikväll ingen så fick ge han alvedon så han kunde få sova.

Idag  har jag umgåts med Rozsika, Stoffe & Neyo, vi har varit på stan o kollat lite, där träffade vi Rozsis mamma, gick runt lite med henne o kollade en stund.
Efter stan tog vi en promenad upp till Elgiganten för Rozsika skulle kolla på data sen till Willys o handlade, sen tog vi en promenad till lekplatsen så barnen fick leka lite.

O nu ikväll har det varit lugnt, ska se ett avsnitt av Angel nu, sen ska jag också sussa :)
Skriver mera i morgon! Puss♥

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Veronica

Silken sötnos :)

Datum:2011-05-18 Tid:13:04:18
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback