1 Dag Kvar ;)

Datum:2011-05-28 Klockan:08:37:16

Chachaaaaaa bloggen! (hahah skoja)
Vakande nyss av att lillprinsen ville gå upp, han hade såklart bajsat med så kändes ingen vidare att försöka få han att somna om. Så upp o byta blöja & ligga o dö i soffan medans han leker på golvet.

Skrev ju inget igår så tänkte berätta lite kort.
Jag & Miranda & älsklingen drog ner till stan vid två tiden, började med en sen lunch på Max o sen vidare till lekstugan där jag skulle köpa presenter till älsklingen. Köptre ; en play tunnel, badleksaker, verktygslåda, en telefon som låter, bilar o kläder. Leksakerna är inslagna men kläderna o skorna jag köpte i förrgår ska jag visa bild på såklart!



Shorts : HM 129:-
Tröja: HM 49:-
Båda skorna : Åhlens 79:-

Idag är det lördag o en dag kvar tills lillprinsen fyller 1 år :D
Heeeelt sjukt att tiden går så fort snart är han väl tonåring :S nej huh inte än, mammas prins ska vara liten :)
hehe, idag ska iaf MIkaela komma hit o gratta älskingen för att hon inte kunnde komma ut till Vall i morgon.
Så vi ska laga lite mat, Rozsika & Neyo skulle kanske titta förbi så får se hur det bilr med det.

Söndag: I morgon åker ju vi till Vall, blir nog bara familjen, kanske min farfar & Helena & Mathias o barnen.
Så många som inte kunde komma i morgon så det blir rätt lugnt.
Folket får komma hem o gratta Matheus till oss senare :)

Nu frukost sen duschen sen myyys med prinsen :D ♥

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Fia

Håller med dig!

Men det mesta till tjejer som jag gillar börjar på 86, så jag köper en massa och sparar =)

Datum:2011-05-28 Tid:15:21:54
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/lordag-dagens-blogg-3.html#comment

Datum:2011-05-28 Tid:20:26:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback