00.12

Datum:2011-05-20 Klockan:00:23:48

Ja då är klockan 00.12 nu o jag är helt slut, ska straxt sova.
Matheus ligger o sover o har gjort det ett tag så han vaknat nog till snart o vill ha välling :)
Ska se ett avsnitt av Angel innan jag kryper ner i sängen.

Mamma & mina småsyskon var förbi förut en stund o lekte med Matheus.
Har även varit med Rozsika, Stoffe & Neyo, en sväng på stan o sen en promenad :)
Annars idag har det inte hänt så mycket!

På lördag ska jag & Mikaela ut på krogen, för första gången.
Ska bli skitroligt, hoppas man träffar mycket härligt folk o
på att jag inte blir full :) haha Bara lite iaf ^^
Matheus ska iaf ut till Vall o sova där, i´vilket han verkar tycka om, gick ju super bra sist :)

Nej nu ska jag se klart Angel, skriver mera i morgon! Puss♥

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma

svar: tack så mycket, de känns riktigt skönt när man väl gjort det :)

Datum:2011-05-20 Tid:09:54:03
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback