ÄNTLIGEN!

Datum:2011-03-08 Klockan:17:04:10

Hejsan bloggen, nu har jag äntligen fått en data så nu kommer det bli ändring på den dåliga uppdateringen! :)
Var ju ett tag sen sist o mycket har hänt.
Den 14 februari fyllde jag 18, så nu är man vuxern haha ^^
I present fick jag lite nytt till lägenteten o pengar.

Lilla söta Gustav har blivit 2 år, helt sjuk var tiden går, har varit barnvakt åt han hela hans första år o sen jag själv fick barn har det ju inte blivit av.. Ska gratta han i veckan :)

Henke har även varit nere o hälsat på, mys!<3

Matheus har hunnit bli nio månader, han drar sig upp mot saker, kryper nästan och är super glad av sig.
Mammas lilla plutt!



Har även fått en super söt kusin som heter Leo, (har tvärr ingen bild)
Hoppas att få träffa han snart :)




Just nu sitter älsklingen o leker på golvet med sina saker o pratar o skrattar, super sött. Han älskar att leka på golvet o de är rätt skönt med tanke på att jag har haft så ont i ryggen av att bära han hela tiden :P





/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback