That´s Life

Datum:2011-06-14 Klockan:20:33:43

Godkväll på er,
 sitter just nu här o myser med lillprinsen,
ska snart lägga han så han får sova,
 ser att han börjar bli trött nu :)
Ikväll har det varit ganska lungt, ska nog sova tidigt ikväll, är helt slut.
Ändå sov jag läänge idag, men men.



De de är så hemst för efter att jag färgade mitt hår rött så brast jätte mycke av håret.
Så måste boka klipptid o få ording på det innan jag blir tokig..
Vissa ställen är det kanske bara en decimeter hår, dock syns det inte någonting eftersom jag har ganska tjockt hår men jag ser ju såklart det men ingen annan som tur är men ändå, måste ändå få ordning på de...


Dagens blogg tävling är snart slut så passa på att vara med nu :)
http://neaahlicious.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-d.html#comment

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

hehe :) vad söt han är killen din =)

Datum:2011-06-15 Tid:14:44:46
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback