Godnatt! :)

Datum:2011-06-15 Klockan:00:24:52

Ja då är det sent, gå o lägga sig tidigt blev det inte.
Men det gör inte för har haft det trevligt, Filip kom förbi förut ett tag o gick för en stund sen,
vi har suttit o snackat sen har han visat mig vad jag ska göra om jag hamnar i bråk
eller om någon kommer o överfaller en, så nu kan jag slås haha, ¨
iaf lite slag som är bra att kunna som tjej om man skulle träffa på någon dåre ute,
sen har vi kollat runt lite på datan :)

Nu ska jag göra mig i ording för sängen, i morgon ska jag va med Mikaela.
Hoppas på fint väder så man kan ta sig en promenad :)

Godnatt!♥


Vill du bli dagens blogg ? Klicka på länken o anmäl dig : http://neaahlicious.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback