Gaaaah, helt slut

Datum:2011-06-22 Klockan:18:28:02

Hellu på er, kom nyss hem.
Mikaela kom hit förut så när jag var klar med tvätten tog jag en dusch sen drog
jag & Mikaela med lillprinsen till Willys, fick en härlig promenad.
Har hunnit städa det mesta så ska fortsätta med det nu,
så man kan få det klart med tanke på att helgen är jag helt upptagen
så pallar inte trycka in städa/tvätta också.

På fredag ska jag till Vall,
pappa har ordnat fest så det kommer bli jäkla kul.
Kommer stanna där till söndag då vi ska på dop på dagen,
sen på kvällen ska jag på 18 årsfest plus ut på krogen ^^
Så Matheus ska va vid sin mommo & moffa :)

-

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Vinnarna har nu slumpats fram! Kolla om du blev en av dom lyckliga vinnarna. Om inte, ta en del av veckans blogg på Måndag!

Puss

Datum:2011-06-22 Tid:20:50:58
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback