2011-07-28

Datum:2011-07-28 Klockan:19:11:20

Hej! Dagens humör har varit botten, gråt o damp utbrott...
Som tur är har de gått över, dagens gråt var av en viss person & dagens utbrott pga. min syster!


Dagen har varit rätt tråkig faktiskt, förutom bus stunderna med lillprinsen, mamma o mina småsyskon var förbi en stund förut o lekte med Matheus, vilket han var helt överlycklig över.
Sen bara varit hemma :)

För kvällen har jag inga större planer, massa mys med lillprinsen o sen kommer henke förbi en stund ikväll.
Förhoppningsvis blir de i säng någelunda bra tid, har inte sovit klokt på flera nätter.
Matheus har varit ledsen plus att jag har precis kommit ur min "mat depp", får de emmellåt.
Kan gå två veckor med att matlusten bara försvunnit så får knappt i mig något, skit jobbigt.
Så förhoppningsvis dröjer de ett bra tag innan de kommer igen, för jag är helt mattokig egentligen även om de inte syns att jag får i mig så mycket :P haha






Nu ska jag myse med matheus, ´vi hörs! :)




Henric, jag älskar dig! :) ♥♥♥♥

/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback