You broked my heart....

Datum:2011-01-09 Klockan:16:43:07

Hejjsan bloggen, sitter just nu ute hos mamma o pappa i vall. Kände att jag ville umgås med familjen lite, vi har främmande just nu av några. Alltid lika trevligt! :) Blir kvar här till över middagen sen åker jag, syster o baby till stan igen.

Sen åker jag nog ut hit nästa vecka igen, skönt att komma ifrån stan lite, ibland iaf. Få prata med mamma om lite saker, så skönt att vi ha en sån bra kontakt. Vi pratar för de mesta om allt, älskar dig mamma :)<3

Lilla sötnosen ligger o sover just nu i sägen så jag passar på att sitta här då, när det ändå finns tid :)






Matheus, du är mitt allt, mitt livsglädje. Min min min, o bara min! :)<3



I trusted you, you broked my heart..

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ha ny blogg :) Hoppas du mår fint!

Kram Hanna

Datum:2011-01-09 Tid:20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback