Time to move on

Datum:2011-01-09 Klockan:15:13:01

Du är glömd, raderad, finns inte i min värld längre. Har förlåtat för många gånger, nu ser jag bara framåt, tänker inte titta tillbaka för det kommer bara göra det jobbigare för mig. Jag älskar dig, men det här är inte värt de längre. Alla dessa år med dig är ett minne blott, tackar dock för allt bra vi haft tillsammans, synd att de slöt på det här sättet men antar att de var väl ödet... Vi är väl inte menade för varandra, trodde du va den rätta men ack så fel jag hade..

Jag ska gå vidare o jag ska älska igen,det här ska inte få mig att gå under, stängs en dörr öppnas en annan!

Tack för allt, men du tillhör det förflutna nu :)





/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback