Onsdag

Datum:2011-01-05 Klockan:12:08:27

Hejsan bloggen, är helt slut, Matheus har inte sovit så bra på 3 nätter nu, tror han håller på att få tänder, för han har varit väldigt gnällig i flera dagar.. Blev en natt i vall igen men idag ska jag hem, mitt vardagsrum ska va klar tapetserat idag så måste hem o fixa lite, får hoppas på att de ser bra ut :) Sen nästa vecka ska dom ta hallen o mitt sovrum så jag får fixa köket själv för det tänkte dom inte göra, typiskt! Menmen...
Ska ta bilder o lägga in så fort jag har tillgång till en data  så ni får se :)



Bilder tagana nu :)

/Mammalicious

Kommentarer
Postat av: Sabina - Ung förälder och gravid igen

SV; Jo, hur snuttig som helst (:

haha jo, det är han - men helt vild! Trotsen är inte superrolig alla gånger :P haha



Ahww taack :) :)

Datum:2011-01-05 Tid:12:16:41
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback