Länge sen sist

Datum:2011-01-03 Klockan:20:57:18

hejjsan bloggen, nu var de riktigt länge sen sist... Men som sagt har ingen data så är lite svårt att skriva.
Mycket har hänt sen sist. ¨

Hoppas att alla har haft de trevligt under jul o nyår. Själv har jag haft de toppen bra. Julafton ute i Vall vid mamma o pappa, släkten var även här. God jul mat och massa julgodis :) såg även kalle anka som är en tradition som bara måste följas ;)






Nyår blev med Mikaela o älsklingen, vi lagade god midda och åt massa gott, satt hemma o såg på raketer o bara mysade framför tv:en :)
Hoppas att dethär året blir lika bra som förra året.

Matheus har även hunnit bli sju månader, sitter själv och sträcker sig efter allt, skrattar och gör min dag underbar. Dom här sju månderna har gått så fort, kan knappt förstå att i sju månader har jag varit mamma till världens bästa son, helt otroligt! Ibland kan jag faktiskt känna att jag inte vill ha mera barn, men vem vet vad framtiden har att erbjuda :)

Annars rullar livet på som vanligt, går hemma, umgås med sonen och Mikaela för det mesta. Åker ut till Vall emellanåt o umgås med familjen :) Som sagt, lever livet o jag älskar de! Skulle inte vilja byta det mot något.

Snart fyller man 18 år, ända  sen jag var tretton har jag längtat efter den dagen, helt sjuk. Har hunnit med så mkt innan man ens fyllt 18 :)


Just nu är man ute vid vall hos familjen, var ett tag sen. Men dom håller på att fixa i lägenheten och jag saknade familjen så kände att jag ville ut hit :) Ska väl sitta framför brasan och mysa snart med alla. Imorgon ska jag in till stan igen och fixa lite sen kanske jag åker tillbaka hit :) nu ska jag få sonen att sossa, älskar dig Matheus :)<3
/Mammalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback